I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 23, 2010

Masih Dalam Mimpi ?

akhirnya,segala yg aku impikan tercapai juga..adakah aku masih bermimpi?
ohh tidak,ini realiti hajar !!
nak citer lh sikit mcm mane td aku amik kptsn..ok2 mcm gini citer die..jeng3
aku pun ddklh kat krusi dpn Ustazah Norma dgn dkelilingi ckgu Nora dan ckgu Dalila n teacher Raja..
ustazah : mimpi dpt bape A?
aku pun jwb 8A (nk sedapkn dlm atie sebenonyer)
tup2 ckg bgi slip tu..bijik mata aku tgk dri atas kebwh ada x B ke C
rupa2nye xada..tetibe air mata kegembiraan minitis dpipiku..aku x mampu nk menhan nye lagi sbb terlalu gmbira.
aku salam dan peluk ckg2 kt situ..sempatlh jgk aku amik gmbo dgn ustazah wlaupun tgh nangis masa tu..malu2..
pastu aku peluk kwn2 rapat aku semua..then gliran sue ,aien..gembira aku tgk dorg brjye mcm aku gak..pastu giliran hanie..sedih+gembira tgk die sbb die tabah wlaupun sehari sblm PMR bpk die menggl..hani sgt2 tabah,,result die pun membanggakn sek..then ktorg amik2 gmbo pastu salam semua ckgu pastu trus balik..the end of this story,tahun ni mmg gempak results semua pljr,membanggakan sekolah..

happy je masa belum amik results..
next..tggu giliran masing2..
Hamim hepi jew..


suke2 lh plk aku..hahaha

bergambar dgn Ustazah Normah
bukan main lagi sue,senyum smpai ke telinga..hehehe



Our mentor..Pn Dalila


Pelajar Cemerlang PMR 2010..hehehe

kita memang hebat !!

2 comments:

  1. ada satu gambar ko x amik..gambar ko nangis..huhuhu,,btw thanks k..tanpa semangat dan sokongan korang mungkin aku x secemerlang tu..

    ReplyDelete
  2. malu lh nk letak gmbar tu..hehe,btw welcome..semua tu berkat usaha kau jgk

    ReplyDelete